2010-09-28 12:32:00

KRITERIJI ZA OCJENJIVANJE VLADANJA – OŠ BANIJA

 

Dragi naši učenici i roditelji,

Prema Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi uspjeh učenika prati se i ocjenjuje tijekom nastave. Učenici se ocjenjuju iz svakog nastavnog predmeta te iz vladanja. Ocjene iz vladanja su opisne: uzorno, dobro, loše.

Prilikom upisa u srednju školu učenici osmog razreda mogu dobiti još jedan bod ukoliko su bili u sedmom i osmom razredu ocijenjeni iz vladanja ocjenom- uzorno.

Naša škola je sastavila kriterije za pojedinu ocjenu vladanja i o pridržavanju tih kriterija ovisit će i ocjena ( uzorno, dobro, loše ).

 

 

KRITERIJI ZA OCJENJIVANJE VLADANJA – OŠ BANIJA

UZORNO

DOBRO

LOŠE

Poštuje Pravilnik o kućnom redu škole i Razredna pravila

Redovno izvršava školske obveze.

Redovito pohađa nastavu i druge oblike odgojno – obrazovnog rada.

Savjesno ( u okviru svojih mogućnosti ) pristupa radnim zadacima i aktivno sudjeluje u nastavnom procesu.

 Čuva školsku imovinu i imovinu drugih učenika.

 Kulturno se ophodi prema ostalim učenicima, nastavnicima i osoblju škole.

Tolerantno se odnosi prema različitostima.

Argumentirano brani svoj stav, vodeći računa o normama ponašanja i osjećajima drugih ljudi ( pristojno objašnjava svoje mišljenje ).

 Spreman / spremna je na suradnju i pomaganje drugima.

Nema izrečenu pedagošku mjeru. *

* Uzorno vladanje može imati i učenik / ca kojemu/ kojoj je izrečena Opomena, ali samo ako je preuzeo/ la odgovornost za posljedice svog ponašanja i popravio/la se.

 

Uglavnom poštuje Pravilnik o kućnom redu

I Razredna pravila.

Povremeno zanemaruje izvršavanje školskih obveza.

 Kasni na nastavu.

Rijetko neopravdano izostaje.

Ponavlja pogreške na koje je već upozoren / a, ali ih nakon upozorenja ispravlja.

Neprimjereno se odnosi prema učenicima, nastavnicima i osoblju škole. Nakon ukazivanja na neprimjereno ponašanje učenik/ca se ispričao/la i nije ponavljao/la takvo ponašanje.

Preuzima odgovornost za svoje neprimjerene postupke tek nakon ukazivanja na njih. 

Povremeno dolazi u sukob s drugima zbog neuvažavanja drugih i neprihvaćanja različitosti.

* Dobro vladanje može imati i učenik/ca kojemu/joj je izrečena pedagoška mjera Ukora, ali samo ako je preuzeo/la odgovornost za posljedice svog ponašanja i popravio/la se.

 

Ne poštuje Pravilnik o kućnom redu škole te Razredna pravila.

Ne izvršava redovno školske obveze.

Ne želi sudjelovati u nastavnom procesu ni uz poticaj nastavnika.

Neopravdano izostaje s nastave ili samovoljno napušta nastavu.

Nekulturno se ophodi prema ostalim učenicima, nastavnicima i osoblju škole.

Nasilan / na i netolerantan/na prema drugima te rijetko preuzima odgovornost za posljedice svog ponašanja. Sklon/na je optuživati druge i prebacivati odgovornost.

Greške ponavlja unatoč upozorenjima o neprimjernosti ponašanja i poticajima da ih korigira.

Ne surađuje i ne prihvaća upute i savjete. 

* Izrečena mu / joj je pedagoška mjera   Ukora ili Strogog ukora nakon čega nije prihvatio /la promjenu ponašanja.


Osnovna škola Banija